onsdag 23 februari 2011

Om mig



Ska väll ta och och skriva något kort om mig själv så ni vet vem det är som gör alla de här tappra försöken till att sy barnkläder ;) Jag heter Elin och är 29 år. Tillsammans med min man Danne har jag 4 underbara ungar. Tilda är 8 år, Tuva är 6, Milo är 2 och Loke vår 1-åring. Förra året flyttade vi från Stockholm och ut på landet, till en by utanför Strängnäs. Här har vi byggt hus och trivs hur bra som helst :) Jag är lärarstudent på heltid, har bara lite kvar nu av min utbildning och vill gärna jobba i förskolan när jag är klar. Till familjen hör också 3 katter med väldigt olika personligheter.

Familjens Ragdoll Lilly

Familjens gostroll Mejja

Min älskling och jag

Jag älskar shabby chic inredning, loppisar, promenera, sy, spela tvspel, läsa, fotografera, pyssla, pepsi max, ja det finns en massa. Mest av allt älskar jag såklart min familj och barnen tar upp nästan all del av min tid. Jag syr inte på beställning, jag har varken tid eller kunskap att göra saker som blir så bra att jag skulle kunna tänka mig att sälja dem. Jag syr bara för skojs skull och för att det är så himla kul att göra egna barnkläder. Bloggen har jag främst för att komma i kontakt med andra som syr och förhoppningsvis lära mig en massa :) Välkomna hit!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar