tisdag 8 mars 2011

Loppisfynd


Precis som många andra så älskar jag loppisar. Kan gå runt i timtal och bara botanisera bland alla grejjer. Idag var vi på Myrornas i Skärholmen jag och Loke. Det blev inga timmar, men iaf en snabbtitt. Så härligt stor loppis som får in nytt precis hela tiden : ) Där har jag gjort många fynd. Idag blev det mest lite grejjer till barnen. Hittade den här härliga duken men vet inte riktigt om jag ska klippa och sy något av den eller ha den som en duk helt enkelt. Förslag? : )

Hittade även denna barntavla/tryck som var riktigt gulligt. Dåligt foto dock som tyvärr inte återger färgerna så bra.

Vad kollar ni efter när ni är på loppis? Berätta om era bästa fynd!


Mina namnlappar kom så äntligen, roligt att kunna märka det man syr : )

3 kommentarer:

  1. Vilket härligt tyg! Tack för tipset om Myrorna i Skärholmen :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken fin duk! Lite kul nu sen man började sy att man ser tyger att sy av i allt möjligt :-)

    SvaraRadera
  3. Vart har du beställt namnbanden ifrån? :)
    //Jeanette

    SvaraRadera